luni, 26 noiembrie 2007

Renée Perle



M-am gandit sa fac doar o scurta prezentare a divinului personaj din fotografii , pentru ca , ceea ce urmaresc mai mult este sa propun un stil vestimentar : interbelic, decadent , chic , lejer , elegant.
Renée Perle , muza si iubita fotografului Jacques Henri Lartigue , sursa de inspiratie pentru marele designer John Galliano care o gaseste "a kittenish Parisian coquette". Misterioasa , exotica , evreica si partea mea preferata...romanca , o superba romanca , care odata mutata la Paris lucreaza ca model pentru designerul Doeuillet .
Lartrigue puternic fascinat scrie in jurnalul sau : "Are o gura mica cu buze pline , rujate , ochi negri de culoarea abanosului . De sub haina de blana se simte mirosul delicat al parfumului ei . Capul pare mic pe langa gatul ei lung "
Unghiile luuuungi , carliontii , tricourile , inelele , bratarile , pantalonii evazati , gulerele de blana si privirea usor pierduta ....Renée Perle inconjurata de o aura de mister , un nor de fum de tigara si parfum frantuzesc .

Un comentariu:

rheak spunea...

Ah ce frumos. M-am uitat de curand la Infamous, celala,t film, mai putin mediatizat decat Capote, despre Truman Capote si am fost (pentru a mia oara) fascinata de lumea aceea, moda, allura, atitudinea. Lumea aceea culta, colorata, cu discutii si conversatii.. AM fost fascinata de portretizarea Dianei Vreeland etc. I loved it. Temporal era mai tarziu decat Renee Perle, dar tot atat de frumos. Mi-e dor de perioada aia. De imaginile din romanele lui Hortensia Papadat Bengescu. Lumea aceea, stilul acela de viata si mai mult...

Foarte frumos post. :)